Rest of the weekend @ cape town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Robert Dolmans - WaarBenJij.nu Rest of the weekend @ cape town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Robert Dolmans - WaarBenJij.nu

Rest of the weekend @ cape town

Blijf op de hoogte en volg Robert

27 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Op zaterdagmiddag ben ik vervolgens met drie dames van YPO naar “The old biscuit mill” gegaan wat echt super vet was! Een soort van markt met aan de ene kant een marktplein. Aan de zijkanten waren allemaal stallen met voedselwaren uit verschillende delen van de wereld. Een belgische wafels kraam, diverse europese lekkernijen en ook een nederlandse kraam met poffertjes, kroketten en bitterballen. Echt grappig om te zien. In het midden van de markt waren banken waar je de gekochte waren kunt nuttigen. Een grote gezellige boel! Aan de andere kant waren een paar winkels in het oude pand, hier even wederom wat wijn geproefd bij de lokale wijnboer.
Erna naar de Pick ’n Pay geweest om wat booze en food te halen, in de avond de bday van Judith-Anne vieren. We kwamen eerst samen bij een van de woningen om daar te drinken en wat pizza te eten. Na een paar biertjes met zijn 14e met de taxi naar club 31, een club op de 31e etage van een gebouw met een uitzicht over heel kaapstad, erg vet! We stonden op de gastenlijst (er is een nummer waarmee je belt naar ene william, niemand weet wie het is of hoe die eruit ziet, maar hij zet je altijd op de gastenlijst als je belt) en kwamen meteen binnen.
Toen kwam het geweldige idee om een 3 liter fles wodka te bestellen met 8 man. Natuurlijk deed ik weer mee. Oi Oi…. Wat was ik wasted zeg! Ik moest ook weer zonodig een snoek duik nemen richting de bar waardoor ik nu een grote schram op mijn hoofd heb. De rest van de details weet ik niet meer maar, het was een goed feestje..
Toen ik de ochtend opstond zeiden mijn roomies wat ik allemaal had uitgespookt, ai ai… Maargoed waarom zou ik me moeten schamen, the party goes on right? Wel leuk was dat Wesley even bevestigde dat ik ook een ‘troublemaker’ ben, net als Stef Richter die in de periode voor mij in hetzelfde huis woonde. Ik hou je reputatie levend Stef! ;-)
In de zondagmiddag samen met de 3 amerikanen naar Hout Bay gereden en daar weer een markt bezocht. Weer een cool ding met overal marktstalletjes en een grote eetplaza in het midden. Heb me toch een flinke hamburger gekocht en the beef was AWESOME! Ook een kleinigheidje voor mijn mamski gekocht, maar dat blijft een surprise ;-).
In de avond ben ik met Benjamin (met wie ik samen ook stage ga lopen en de auto deel), resy, frederique en mieke gaan uiteten bij een eettent in Gardens. Een zeer enthousiaste (misschien zelfs dronken) afrikaanse ober die vaak handtastelijk met zijn handen op mijn schouders zat als ie funny probeerde te zijn. Erg apart. Maarrrr, ik had de rump steak, it was delicious!
O ja, ik heb ook een Zuid-Afrikaans nummer om te bellen/smsen: 002712363263

  • 29 Augustus 2012 - 11:20

    Naoko:

    Hahahaha yep robert zo kennen we je:p
    fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Daar ik van 22-8 tot 10-11 stage zal gaan lopen in Stellenbosch, Zuid-Afrika en gedurende die tijd zal gaan wonen in Kaapstad, zal ik via deze weg mijn updates van deze periode delen met jullie!

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 21899

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Bienvenidos Central America

22 Augustus 2012 - 10 November 2012

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: